top of page

קצבה חודשית לכל החיים - המטרה הכלכלית החשובה ביותר בפנסיה


קצבה

מה אתם עושים כדי להשיג את המטרה הכלכלית, שלדעתי הכי חשובה עבורכם?

איך לחסוך סכום כסף מספיק, שיקנה לכם קצבה חודשית, התואמת את רמת החיים שאתם רגילים לה? האם אתם מנצלים את הטבות המס שמגיעות לכם ממס הכנסה?

אני מזמין כל אחד מכם, לבדוק את מצב הפנסיה שלו. להציב מטרה ולתכנן יחד, איך להשיג את היעד של קצבה חודשית ,בשיעור שלא ייפחת מ- 70% מההכנסה החודשית שיש לכם היום (זאת רק המלצה שלי וכל אחד ייבחר לפי טעמו). כל אחד ואחת מכם שרוצה להשיג את היעד. כל מי שעומד לפרוש מהעבודה, כל גמלאי. כל עצמאי. בכל גיל.

זוג שמוציא היום בין 15,000 -20,000 ₪ לחודש, ויקבל מביטוח לאומי קצבת זקנה של 4000 ₪ כדי שבפנסיה יהיו לו 70% מזה, כלומר בין 10,000 ל15,000 ₪ לחודש (כולל ביטוח לאומי), חייב לחסוך בין 1.5 ל 2.5 מליון ₪.

מי שלא ידאג לקצבה בפנסיה כבר היום, יתעורר יום אחד ויתברר לו שהוא ייאלץ לרדת ברמת החיים בצורה בלתי נסבלת בפנסיה.

התקשרו אלי לטל 058-5755551 לבדוק זאת עוד היום.

למה זה כדאי לך להיעזר בי? כי אני נותן שירות באיכות גבוהה, ופועל מתוך חובת נאמנות, סודיות וזהירות. אין לי ספק שאני אשרת טוב יותר את המטרות שלך.

אני אראה לך שאפשר לעשות יותר טוב עבורך. אמליץ לך לעשות רק את מה שטוב עבורך בלבד. אני מחויב אך ורק לך ולטובתך. אני לא בצד של הבנק ולא בצד של חברת הביטוח או בית ההשקעות.

במשך 35 שנה בהן עבדתי בבנקים, בבית השקעות וחברות נדל"ן ותעשיה בירושלים ובתל-אביב, עזרתי לאלפי אנשים וחברות לנהל את החסכונות שלהם, תיק ההשקעות שלהם, הפנסיה שלהם והמשכנתא וההלוואות שלהם ולהתנהל מול בנקים וחברות ביטוח. חסכתי להם עמלות ועזרתי להם להרוויח יותר על הכסף שלהם, בזהירות ובהתאם לסיכון המתאים ללקוח, במקצועיות וביושר.

המאמץ שנדרש מימך כדי לברר נושא חשוב זה, קטן בהרבה מהמאמץ שאת/ה משקיע כשאת/ה קונה רכב, סלון או פינת אוכל .

סביר להניח שתחסכו הרבה כסף. אני אבדוק לך את תיק החסכונות וההשקעות שלך. אלווה אותך בכל צעד ואסביר לך את הסיכויים והסיכונים האמיתיים ונבצע את השינויים שיש לעשות בהתאם ליעדים שהגדרת לעצמך ולקצבה שתרצה להשיג.

לי זה חשוב ולך זה מאוד יועיל.

התקשר/י אלי עוד היום לטל 058-5755551

ז'ק כהן- סוכן הביטוח הפיננסים והפנסיה המחויב רק לך

פוסטים נבחרים
פוסטים אחרונים
ארכיון
חפש לפי מילות מפתח
No tags yet.
עקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page